2016. április 19., kedd

Tejmentes növényi tejszín

A minap (számomra) hatalmas felfedezést tettem, végre találtam tejfehérje mentes, felverhető növényi tejszínhabot! Szinte minden alkalommal átböngészem a növényi tejszíneket, hogy hátha van olyan, aminek nemcsak az alapja növényi, hanem teljesen az, és végre rátaláltam!
(Tudom, hogy lehet kapni szójatejszínt, ami felverhető, de mi a szóját is mellőzzük.)

A Meggle terméke: Creme Patisserie Decor 1 liter


A leírása szerint ez a háziasszonyok álma, hát az enyémet kitalálták az biztos :)
Nemsokára ki is próbálom, nagyon bízom benne, hogy beválik.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretném megkérdezni, hogy hol lehet beszerezni ezt a tejszínt.
    Rendelni is lehet valahol?
    Köszönöm a válaszod.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én a Metro áruházban szoktam venni, eddig csak ott láttam sajnos :(

    VálaszTörlés