2016. július 5., kedd

Amerikai palacsinta

Az eredeti receptet itt olvastam. A palacsintához készítettem egy kis csokiöntetet és mivel az eper már letermett, :( házi eperlekvárral tálaltam.




Hozzávalók: (kb. 12 db)
200 g finomliszt
2 ek fruktóz
1/2 cs. sütőpor
1 cs. só
3 dl rizstej
50 g olvasztott tejmentes margarin
2 tojás

Elkészítés:
A hozzávalókat egy edényben habverővel összekeverjük és tapadásmentes serpenyőben közepes lángon egyenként megsütjük. Én mindig 3 evőkanál masszát kanalaztam a serpenyő közepébe és hagytam, hogy magától elterüljön. Amikor elengedte az alját, akkor át is fordítottam, majd még 1 percig sütöttem, és készen is voltak az amerikai palacsinták.

Csokiöntet:
50 g tejmentes margarin
1 ek. kakaópor
50 g fruktóz
100 g tejmentes csokoládé

A margarint olvasszuk fel, keverjük hozzá a cukrot és a kakaóport. Melegítsük össze, majd adjuk hozzá a tejmentes csokoládét is. Ha kell még egyszer melegítsük össze, hogy szép, egynemű öntetet kapjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése